Faq

Często Zadawane Pytania

Wyjaśnienia oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące usługi wynajmu kampera na Teneryfie.

Erwin Ryszka
BANK SANTANDER: 04 1090 2284 0000 0001 2300 0444
IBAN: PL 04 1090 2284 0000 0001 2300 0444
BIC/SWIFT: WBKPPLPP

Minimalny wiek umożliwiający wynajem kampera u nas to 25 lat i wymagane jest co najmniej dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu pojazdu oraz ważne prawo jazdy kategorii B. Polityka ta zapewnia bezpieczeństwo i wrażenia z jazdy naszym klientom, jednocześnie dając im możliwość cieszenia się podróżą kamperem od najmłodszych lat. Jeśli spełniasz te wymagania, jesteśmy gotowi aby pomóc Ci zaplanować przygodę z kamperem.

Nasze samochody kempingowe są wyposażone we wszystko, czego potrzebujesz, aby cieszyć się komfortem i wygodą.
Wyposażenie obejmuje:

1. Pościel - Zapewniamy świeżą, czystą pościel, dzięki czemu możesz cieszyć się spokojnym snem.
2. Ręczniki - Oferujemy ręczniki do użytku osobistego, więc nie musisz się martwić o pakowanie własnych.
3. Kuchenka - Każdy kamper wyposażony jest w kuchenkę, dzięki czemu można z łatwością przygotowywać posiłki.
4. Naczynia - Zapewniamy Państwu niezbędne sprzęty kuchenne, takie jak garnki, patelnie, talerze, sztućce i inne przybory kuchenne.
5. Stół - Zapewniamy stół, dzięki czemu możesz cieszyć się posiłkami.
6. Krzesła - Oferujemy również krzesła, na których możesz odpocząć.
7. Telewizor - Nasze kampery są wyposażone w telewizory i audio.
8. WiFi - Zapewniamy dostęp do internetu.

Wszystkie nasze samochody posiadają kompleksowe ubezpieczenie OC/AC. To ubezpieczenie zapewnia ochronę przed kolizjami, szkodami osób trzecich, kradzieżą, wandalizmem i innymi nieprzewidzianymi zdarzeniami. Zapewnia to solidną, kompleksową ochronę Twojej podróży, przy jednoczesnym zachowaniu przystępnej ceny wynajmu. Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji, nie wahaj się skontaktować z naszym zespołem, chętnie Ci pomożemy!

Jeśli zdarzy Ci się wypadek lub spowodujesz uszkodzenie kampera, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Zadzwoń do nas - Jeśli zdarzenie nie jest poważne, skontaktuj się z nami natychmiast pod numerem kontaktowym podanym w dokumentacji wynajmu. Zapewnimy wskazówki i pomoc.
2. W nagłych przypadkach - Jeśli jest to poważna sytuacja wymagająca pomocy medycznej lub policji, zadzwoń pod lokalny numer alarmowy, który w Hiszpanii to 112. Bezpieczeństwo jest zawsze priorytetem.
3. Wsparcie 24/7 - Aby uzyskać wsparcie 24/7, możesz skontaktować się z nami pod numerem +34 614 479 226. W każdej chwili będziemy gotowi Ci pomóc.
4. Dokumentacja fotograficzna - Zrób zdjęcia uszkodzeń kampera, jeśli jest to bezpieczne. Obrazy te mogą być pomocne w rozpatrywaniu wszelkich roszczeń ubezpieczeniowych i dokumentowaniu sytuacji.

Pamiętaj, że jesteśmy tutaj, aby wspierać Cię w trudnych sytuacjach i zadbać o to, aby Twój wynajem przebiegł tak sprawnie i bezpiecznie, jak to tylko możliwe. Twoje bezpieczeństwo i dobre samopoczucie są dla nas najważniejsze.